پلاس پلاس پلاس

پلاس پلاس پلاس

ساخت وبلاگ

امکانات وب

دعوت رامبد جوان از مهمانی که از او متنفر است/پزشکی که به مهرجویی اهانت کرد: او فحش داد، من هم فحش دادم/مهرجویی: از دست این حاشیه ها فرار کرده ام - رادیو اکتیو تقدیم می کند

رادیو اکتیو امروز شبکه تی وی پلاس مربوط است به داستان جنجالی پزشکی که به داریوش مهرجویی اهانت کرد و گفتگویی که با ایشان درباره آن پلاکاردهای خبرساز انجام دادیم و همچنین دعوت رامبد جوان از مهمانی که می گوید هم ازش می ترسم هم متنفرم. 

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:39

فیلم جشن تولد خصوصی سام درخشانی در رستوران زیبا و رویایی اش

جشن تولد 38 سالگی بازیگر محبوب در خونه سام درخشانی: فقط دارم تحمل می کنم اینجا خونه ی یک بازیگر است، البته نه خونه ی شخصی اش، بلکه این نام رستوران تازه تاسیس سام درخشانی است که خیلی بی سروصدا این روزها در کنار بازیگری اش، مدیریت آن را تجربه می کند.

فضایی گرم، صمیمی و پر از انرژی.

شب گذشته جای همه تی وی پلاسی ها خالی بود؛ سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران 38 ساله شد و ما در تحریریه تی وی پلاس تصمیم گرفتیم غافلگیرش کنیم.

برای همین هم یک دورهمی ساده و کوچک در رستورانش که مثل خودش باصفاست ترتیب دادیم و به جای همه طرفداران این بازیگر محبوب به او تبریک گفتیم و پای صحبت هایش نشستیم.

سام درخشانی در این گفتگو از بزرگ ترین آرزوی زندگی اش در شب تولدش پرده برداشت و از حواشی عجیب سفر هنرمندان به برزیل گفت و همچنین برای اولین بار جلوی دوربین تی وی پلاس گفت که چرا رستوران «خونه» را افتتاح کرده است.

قسمت اول این جشن صمیمی را همین الان در تی وی پلاس ببینید.

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:39

رامبد جوان قربانی جدید بی بی سی/هشت سال پیش گفتم داعش ظهور می کند/عادل فردوسی پور خوب است اما زبان بدنش افتضاح/شور شیرین شبکه تی وی پلاس با حضور علی اکبر رائفی پور

برنامه شور شیرین با هدف بزرگ سلام بر امام حسین (ع) همه هفته گفت و گویی داغ و باحال را با یکی از روحانیون یا مداحان اهل بیت(ع) انجام می دهد. این هفته مهمان گرانقدر برنامه ما آقای علی اکبر رائفی پور هستند که افتخار دادند و مهمان این قسمت برنامه شورشیرین شدند.امیدواریم با دیدن این برنامه کمی بیشتر در زندگی رزوزمره مان یاد اهل بیت(ع) کنیم و  بیشتر از معصومین الگوبرداری کنیم. با تشکر ویژه از جناب آقای علیرضا شریفی مدیرعامل محترم برج میلاد و جناب آقای حامد رهنما مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد که در تهیه این ویدیو همراهی مان کردند.

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:39

فرزاد فرزین: یعنی جنیفر لوپز را بخاطر آن کار باید تکه تکه کنند؟/فکر می کنند فحش ناموسی دادن یعنی نقد کردن!/اگر آقازاده بودم دوسال از تلویزیون دور نمی ماندم/ماه عسل یکی از سوپرهیت ترین آهنگ های ایران است - قسمت اول یک برنامه متفاوت

فرزاد فرزین خواننده مطرح و پرطرفدار موسیقی ایران اولین مهمان برنامه جدید شبکه تی وی پلاس شد که قرار است خواننده های کشورمان در ماشین های خود، محبوب ترین آهنگ های خود را با مردم و مخاطبان تی وی پلاس مرور کنند. 

فرزاد فرزین مثل همیشه به تی وی پلاس لطف داشت و صحبت هایی جلوی دوربین ما زد که شاید تا به حال از او نشنیده باشید؛ خاطراتی از آلبوم زندگی فرزاد فرزین در این ویدیوی پر انرژی را ورق زدیم که شاید مرورش برای شما هم جذاب باشد. 

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:05

بدشانس ترین و حقه بازترین دروازه بان های دنیا را بشناسید/وقت تلف کردن هایی که هم خنده تان می گیرد، هم چشم هایتان را گرد می کند!

در این ویدیو خنده دارترین تمارض های فوتبالیست های دنیا را می بینید که برای پیروزی تیم شان دست به تلف کردن وقت زده اند اما عاقبت چندان خوشی برایشان نداشته است. 

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:05

شوک سنگین جناب خان به حامد کمیلی در خندوانه

حامد کمیلی سه شنبه شب مهمان برنامه خندوانه شد. طبق معمول جناب خان با شیطنت های خودش برنامه را شاد کرد. بخش هایی از این برنامه را برایتان به تصویر کشیده ایم

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:05

اشک های روزبه نعمت اللهی در احساسی ترین کنسرت ایران/اگر عاشق ایران هستید، ویدیوی این کنسرت عاشق ترتان خواهد کرد

خواننده آلبوم «داروگ» جدیدترین اجرای خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه برد.

روزبه نعمت اللهی شامگاه دوشنبه 28 تیر 1395، کنسرت خود را با حضور چهره‌های سرشناس برگزار کرد و با اجرای قطعات پرخاطره و جدیدش، دوستدارانش را راضی از سالن کنسرت بدرقه کند.

اعضای ارکستر حدودا 30 نفره این خواننده به مرور روی صحنه آمدند و با اجرای موسیقی بی کلام، ابتدای برنامه را به شکلی متفاوت آغاز کردند. روزبه نعمت اللهی پس از اجرای قطعه نخست به حاضرین گفت: «امروز یک خواننده حماسی و فوق‌العاده محترم در سالن کنسرت من حضور دارد که برای من افتخار بزرگی است در برابر ایشان اجرا کنم. احترام خاصی برایشان قائل هستم و می‌خواهم به صورت ویژه در همین ابتدای برنامه این خواننده مردمی را تشویق کنید. به افتخار دوست خوبم سالار عقیلی...»

از همان ابتدای برنامه درخواست‌ها برای اجرای آثار پرطرفدار روزبه، از گوشه و کنار سالن به گوش می‌رسید و هواداران این خواننده به صورت مداوم به تشویق او می‌پرداختند. کنداکتور کنسرت طوری بود که این خواننده آثاری با حال و هوای حماسی و عاشقانه را به تناوب اجرا می‌کرد تا دوستداران موسیقی در سالن خسته نشوند و این تنوع در اجرای آثار محسوس بود.

بخش اول برنامه با استقبال از قطعه «زخم» همراه بود و نعمت اللهی برای دقایقی صحنه را ترک کرد تا شاهد اجرای بی کلام نوازنده‌ها باشیم. همچون کنسرت‌های اخیر این خواننده، بیشترین استقبال از قطعه «نفس نفس» بود که باعث شد این خواننده چند بار آن را بدون موسیقی اجرا کند و به محض اجرای ارکسترال آن، سالن به بالاترین حد انرژی خود برسد. روزبه نعمت اللهی هم که هیجان زده شده بود، این بار بدون میکروفن بخش‌هایی ازاین اثر را اجرا کرد تا قدرت بالای صدایش را به حاضرین نشان دهد.

اجرای قطعه «صبوری» از دیگر بخش های پرطرفدار این خواننده بود که در اواسط اجرای این اثر همخوانی حاضرین باعث شد اشکهای روزبه نعمت اللهی جاری شود و برای لحظاتی اجرای این قطعه متوقف شود. این خواننده لحظاتی پس از این واکنش به حاضرین گفت: «واقعاً شما بهترینید. امشب یکی از بهترین شب‌های زندگی من بود.»

این خواننده در ادامه با معرفی «امیرعباس گلاب» و تشویق پرشور حاضرین، از او به عنوان هنرمندی توانا یاد کرد. روزبه همچنین با معرفی «محسن رجب‌پور» و «رضا خانزاده»، این دو تهیه کننده سرشناس حوزه پاپ را جزو بهترین دوستان و همکاران خود معرفی کرد. حضور «جواد نکونام» از دیگر نکات جالب این برنامه بود و به محض معرفی او از سوی روزبه، حاضرین در سالن به شکلی ویژه کاپیتان سابق تیم ملی را تشویق کردند.

«علی معصومی» (خواننده و بسکتبالیست) از دیگر چهره‌های حاضر در سالن بود که توسط نعمت‌اللهی معرفی شد. همچنین چهره‌هایی چون بیتا فرهی، لیلا بلوکات، رضا نوری و حجت اشرف‌زاده از دیگر میهمانان روزبه نعمت‌اللهی در کنسرت  تیر بودند.

معرفی اعضای ارکستر این خواننده هم به شکلی جالب انجام شد و هر کدام از نوازنده‌ها در هنگام معرفی اثر معروفی را به صورت سولو می‌نواختند که حاضرین را به تشویق وامی‌داشت.

قطعه پایانی کنسرت روزبه هم مثل همیشه قطعه حماسی «ایران» بود. نعمت‌اللهی پیش از آغاز این قطعه گفت: «چون من سالار عقیلی را خیلی دوست دارم، ترانه ایران را به او و همچنین جناب رجب پور عزیز تقدیم می‌کنم.» این خواننده در ابتدا با دکلمه این قطعه فضای سالن را آماده اجرای آخرین قطعه کنسرت کرد و به محض آغاز اجرای این قطعه، همه سالن به صورت ایستاده به ایران و ایرانی ادای احترام کردند تا کنسرت روزبه نعمت اللهی به شکلی حماسی و ویژه به اتمام برسد.

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 0:55

اعتراض شدید یک کمدین به سانسورهای مکرر خندوانه: پس با چی شوخی کنیم؟!/اینستاپلاس تقدیم می کند

بسته اینستاگردی شبکه تی وی پلاس مربوط است به اتفاقات و حواشی صفحات اجتماعی هنرمندان و چهره های سرشناس در فضای مجازی ایران. 

این دومین بسته اینستاگردی شبکه تی وی پلاس است که در آن صفحات چهره های محبوب و سرشناسی همچون امیر مهدی ژوله، تهمینه میلانی، پرستو صالحی و خیلی های دیگری زیر ذره بین رفته اند. 

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 239 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 0:55

بازی با اعصاب علی دایی به سبک سامان گوران!/سامان گوران در قالب فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، حامد بهداد و ستاره های دیگر/شب شادی که قطعا خواهید خندید

سامان گوران کمدین کشورمان برنامه ویژه ای را روی صحنه اجرا کرد که مثل همیشه با استقبال زیادی روبرو شد. 

او در این برنامه باز هم سراغ علی دایی و حامد بهداد رفت و با انجام حرکاتشان خنده را بر لبان مردم نشاند. 

شاید این ویدیو باز هم به مذاق علی دایی اسطوره فوتبال ایران خوش نیاید اما قطعا سامان گوران از اجرای این برنامه صرفا قصد شوخی داشته است. 

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 23:27

بهنام تشکر:پیمان قاسم خانی گفت خجالت نکشیدی برای من شرط گذاشتی؟ /مطمئنم حسن فتحی من را نشناخت که اینطوری برخورد کرد/بعد از آن اتفاق هرچی همسرم بگوید ندید قبول میکنم

بهنام تشکر بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر ایران در گفتگویی اختصاصی با شبکه که به بهانه سریال دودکش اتفاق افتاد، برای اولین بار از پیشنهاد یک فیلم ضد ایرانی به خودش حرف زد و دلایلش برای رد این پیشنهاد را جلوی دوربین تی وی پلاس بیان کرد. 
قسمت سوم این گفتگوی پر تیتر را همین الان می توانید از کانال تلویزیون تی وی پلاس ببینید. 

قسمت دوم را اینجا ببینید

قسمت اول را اینجا ببینید

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:04

اعتراض شدید الحن یک کمدین درباره خندوانه: نه شوخی جنسی داریم، نه سیاسی، نه فیش حقوقی؟! / اینستا پلاس تقدیم می کند

بسته اینستاگردی شبکه تی وی پلاس مربوط است به اتفاقات و حواشی صفحات اجتماعی هنرمندان و چهره های سرشناس در فضای مجازی ایران. 

این دومین بسته اینستاگردی شبکه تی وی پلاس است که در آن صفحات چهره های محبوب و سرشناسی همچون امیر مهدی ژوله، تهمینه میلانی، پرستو صالحی و خیلی های دیگری زیر ذره بین رفته اند. 

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:04

قرآن و فاتحه خوانی پسر حبیب در مراسم چهلم پدرش + ویدیو

مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب محبیان خواننده فقید کشورمان در شمال ایران برگزار شد و جمعیت کثیری خودشان را برای حضور در این مراسم رسانده بودند.

علاوه بر مردم چهره های سرشناسی همچون پرستو صالحی و ایرج نوذری و امیر نوری نیز در این مراسم حضور داشتند. 

این تصویری کوتاه از این مراسم است. 

پلاس پلاس پلاس...
ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:04

با این حقه ها، کم غذا می خورید و فوری لاغر می شوید؛ 10 را شگفت انگیزی که شما را از پرخوری دور می کند
  • مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

    مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

  • امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

    امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

  • مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

    مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

  • قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

    قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

  • بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

    بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

  • روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

    روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

  • خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

    خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

  • تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

    تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

  • پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

    پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

  • دی جی ها و رقصنده های خانم در پارتی های شبانه!/بررسی پدیده عجیب این روزهای مهمانی های غربی در ایران!

    دی جی ها و رقصنده های خانم در پارتی های شبانه!/بررسی پدیده عجیب این روزهای مهمانی های غربی در ایران!

  • بازیگر مشهور تلویزیون: گفتند هر جا ببینیمت با قمه می زنیم، من هم بادیگارد استخدام کردم!/بادیگاردهایم مجهز هستند و دستمزدشان را هم می دهم/محسن افشانی از انتخاب عجیبش می گوید

    بازیگر مشهور تلویزیون: گفتند هر جا ببینیمت با قمه می زنیم، من هم بادیگارد استخدام کردم!/بادیگاردهایم مجهز هستند و دستمزدشان را هم می دهم/محسن افشانی از انتخاب عجیبش می گوید

  • بازیگر مشهور سینما: یعنی مثل امیر تتلو ریش بگذارم و دستمال سر ببندم تا جنجالی شوم؟!/شاید ازدواج کنم- حرف های تازه و جذاب دانیال عبادی که می گوید برای ستاره شدن بازیگر نشد - قسمت اول

    بازیگر مشهور سینما: یعنی مثل امیر تتلو ریش بگذارم و دستمال سر ببندم تا جنجالی شوم؟!/شاید ازدواج کنم- حرف های تازه و جذاب دانیال عبادی که می گوید برای ستاره شدن بازیگر نشد - قسمت اول

  • پلاس پلاس پلاس...
    ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:32

    عصرانه ای دلچسب برای عاشقان نوتلا؛ سمبوسه شکلاتی خوشمزه بهترین گزینه برای جمع های دوستانه
  • مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

    مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

  • امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

    امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

  • مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

    مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

  • قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

    قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

  • بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

    بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

  • روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

    روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

  • خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

    خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

  • تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

    تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

  • پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

    پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

  • دی جی ها و رقصنده های خانم در پارتی های شبانه!/بررسی پدیده عجیب این روزهای مهمانی های غربی در ایران!

    دی جی ها و رقصنده های خانم در پارتی های شبانه!/بررسی پدیده عجیب این روزهای مهمانی های غربی در ایران!

  • بازیگر مشهور تلویزیون: گفتند هر جا ببینیمت با قمه می زنیم، من هم بادیگارد استخدام کردم!/بادیگاردهایم مجهز هستند و دستمزدشان را هم می دهم/محسن افشانی از انتخاب عجیبش می گوید

    بازیگر مشهور تلویزیون: گفتند هر جا ببینیمت با قمه می زنیم، من هم بادیگارد استخدام کردم!/بادیگاردهایم مجهز هستند و دستمزدشان را هم می دهم/محسن افشانی از انتخاب عجیبش می گوید

  • بازیگر مشهور سینما: یعنی مثل امیر تتلو ریش بگذارم و دستمال سر ببندم تا جنجالی شوم؟!/شاید ازدواج کنم- حرف های تازه و جذاب دانیال عبادی که می گوید برای ستاره شدن بازیگر نشد - قسمت اول

    بازیگر مشهور سینما: یعنی مثل امیر تتلو ریش بگذارم و دستمال سر ببندم تا جنجالی شوم؟!/شاید ازدواج کنم- حرف های تازه و جذاب دانیال عبادی که می گوید برای ستاره شدن بازیگر نشد - قسمت اول

  • پلاس پلاس پلاس...
    ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 13:30

    وقتی جان کری به در کوبیده می شود! + فیلم
  • مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

    مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

  • امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

    امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

  • مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

    مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

  • قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

    قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

  • بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

    بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

  • روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

    روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

  • خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

    خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

  • تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

    تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

  • پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

    پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

  • دی جی ها و رقصنده های خانم در پارتی های شبانه!/بررسی پدیده عجیب این روزهای مهمانی های غربی در ایران!

    دی جی ها و رقصنده های خانم در پارتی های شبانه!/بررسی پدیده عجیب این روزهای مهمانی های غربی در ایران!

  • بازیگر مشهور تلویزیون: گفتند هر جا ببینیمت با قمه می زنیم، من هم بادیگارد استخدام کردم!/بادیگاردهایم مجهز هستند و دستمزدشان را هم می دهم/محسن افشانی از انتخاب عجیبش می گوید

    بازیگر مشهور تلویزیون: گفتند هر جا ببینیمت با قمه می زنیم، من هم بادیگارد استخدام کردم!/بادیگاردهایم مجهز هستند و دستمزدشان را هم می دهم/محسن افشانی از انتخاب عجیبش می گوید

  • بازیگر مشهور سینما: یعنی مثل امیر تتلو ریش بگذارم و دستمال سر ببندم تا جنجالی شوم؟!/شاید ازدواج کنم- حرف های تازه و جذاب دانیال عبادی که می گوید برای ستاره شدن بازیگر نشد - قسمت اول

    بازیگر مشهور سینما: یعنی مثل امیر تتلو ریش بگذارم و دستمال سر ببندم تا جنجالی شوم؟!/شاید ازدواج کنم- حرف های تازه و جذاب دانیال عبادی که می گوید برای ستاره شدن بازیگر نشد - قسمت اول

  • پلاس پلاس پلاس...
    ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 13:30

    این آدم با چوب و توپ بیلیارد جادو می کند؛ کارهایی منحصربفرد که در هیچ ویدئویی ندیدید
  • مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

    مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

  • امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

    امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

  • هدفم دیده شدن بود؛ اجرای بچه های استیج در آنتالیا کنسرت نبود؛ خود تلویزیونی ها برایمان شانتاژ کردند- قسمت اول گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

    هدفم دیده شدن بود؛ اجرای بچه های استیج در آنتالیا کنسرت نبود؛ خود تلویزیونی ها برایمان شانتاژ کردند- قسمت اول گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

  • مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

    مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

  • قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

    قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

  • بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

    بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

  • روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

    روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

  • بغض خانم بازیگر بعد از پایکوبی در ماشین و مراسم پیتزاخوری ترکید/سنگ تمام آزاده صمدی برای خواهر و برادر داستان بگوسیب شبکه تی وی پلاس

    بغض خانم بازیگر بعد از پایکوبی در ماشین و مراسم پیتزاخوری ترکید/سنگ تمام آزاده صمدی برای خواهر و برادر داستان بگوسیب شبکه تی وی پلاس

  • اشک های پسر حبیب در اولین کنسرت خیابانی پدرش در شهرک غرب با صدای مردم/گزارش مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان با حضور هنرمندان

    اشک های پسر حبیب در اولین کنسرت خیابانی پدرش در شهرک غرب با صدای مردم/گزارش مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان با حضور هنرمندان

  • خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

    خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

  • تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

    تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

  • پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

    پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

  • پلاس پلاس پلاس...
    ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 22:22

    خطرناک ترین فرودگاه های دنیا که برای هر خلبانی یک کابوس است؛ قسمت دوم
  • مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

    مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

  • امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

    امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

  • هدفم دیده شدن بود؛ اجرای بچه های استیج در آنتالیا کنسرت نبود؛ خود تلویزیونی ها برایمان شانتاژ کردند- قسمت اول گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

    هدفم دیده شدن بود؛ اجرای بچه های استیج در آنتالیا کنسرت نبود؛ خود تلویزیونی ها برایمان شانتاژ کردند- قسمت اول گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

  • مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

    مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

  • قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

    قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

  • بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

    بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

  • روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

    روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

  • بغض خانم بازیگر بعد از پایکوبی در ماشین و مراسم پیتزاخوری ترکید/سنگ تمام آزاده صمدی برای خواهر و برادر داستان بگوسیب شبکه تی وی پلاس

    بغض خانم بازیگر بعد از پایکوبی در ماشین و مراسم پیتزاخوری ترکید/سنگ تمام آزاده صمدی برای خواهر و برادر داستان بگوسیب شبکه تی وی پلاس

  • اشک های پسر حبیب در اولین کنسرت خیابانی پدرش در شهرک غرب با صدای مردم/گزارش مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان با حضور هنرمندان

    اشک های پسر حبیب در اولین کنسرت خیابانی پدرش در شهرک غرب با صدای مردم/گزارش مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان با حضور هنرمندان

  • خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

    خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

  • تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

    تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

  • پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

    پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

  • پلاس پلاس پلاس...
    ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 22:22

    عصبانیت مهراب قاسم خانی از بی اخلاقی در دورهمی: کارشان گرفت و پول درآوردند، من را ممنوع الورود کردند!/بسته اینستاگردی شبکه تی وی پلاس

    بسته اینستاگردی شبکه تی وی پلاس مربوط است به اتفاقات و حواشی صفحات اجتماعی هنرمندان و چهره های سرشناس در فضای مجازی ایران. 

    این اولین بسته اینستاگردی شبکه تی وی پلاس است که صفحات چهره های محبوب و سرشناسی همچون مهراب قاسم خانی، روناک یونسی، محسن مسلمان و خیلی های دیگری زیر ذره بین رفته اند. 

    پلاس پلاس پلاس...
    ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 22:22

    بازگشت غول فیلم های اکشن هالیوود به پرده سینما با اکشن ترین فیلم سال 2016 + این تریلر باحال را حتما ببینید
  • مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

    مراسم باشکوه مجری تازه داماد تلویزیون در شب انتشار خبر ازدواجش/هشدار: این فیلم ممکن است احساسات شما را جریحه دار کند/امیرعلی نبویان در بگو سیب متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کرد

  • امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

    امیر دیوا: مگر تتلو خفاش شب بود که 20:30 صورتش را شطرنجی کرد؟/من و امیر هیچ جا جز ایران نمی توانیم زندگی کنیم/انرژی هسته ای یک کار ملی بود که با همکاری ارگان های نظامی تولید شد - قسمت دوم

  • هدفم دیده شدن بود؛ اجرای بچه های استیج در آنتالیا کنسرت نبود؛ خود تلویزیونی ها برایمان شانتاژ کردند- قسمت اول گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

    هدفم دیده شدن بود؛ اجرای بچه های استیج در آنتالیا کنسرت نبود؛ خود تلویزیونی ها برایمان شانتاژ کردند- قسمت اول گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

  • مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

    مجری مشهور تلویزیون: برای من و آن خانم داستان بافتند؛ به یک خواننده لس آنجلسی هشدار دادم؛ فوقش می روم راننده آژانس می شوم؛ احسان علیخانی از من خوش تیپ تر است - قسمت دوم گفتگوی داغ و پرتیتر تی وی پلاس با باربد بابایی

  • قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

    قول مردانه بهرام رادان به ستاره جوان سینما که خانه نشین شده است: تو را به سینما برمی گردانیم - اختصاصی تی وی پلاس

  • بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

    بابک جهانبخش، شریک رویایی ترین روز زندگی مادر و دختری که صورتشان در آتش سوخته است/سلطان احساس مهمان ویژه برنامه بگوسیب شبکه تی وی پلاس

  • روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

    روایت شهاب حسینی از چپ کردن خودرویش در اتوبان امام علی/خطر از بیخ گوش سینمای ایران گذشت

  • بغض خانم بازیگر بعد از پایکوبی در ماشین و مراسم پیتزاخوری ترکید/سنگ تمام آزاده صمدی برای خواهر و برادر داستان بگوسیب شبکه تی وی پلاس

    بغض خانم بازیگر بعد از پایکوبی در ماشین و مراسم پیتزاخوری ترکید/سنگ تمام آزاده صمدی برای خواهر و برادر داستان بگوسیب شبکه تی وی پلاس

  • اشک های پسر حبیب در اولین کنسرت خیابانی پدرش در شهرک غرب با صدای مردم/گزارش مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان با حضور هنرمندان

    اشک های پسر حبیب در اولین کنسرت خیابانی پدرش در شهرک غرب با صدای مردم/گزارش مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان با حضور هنرمندان

  • تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

    تکان دهنده ترین کنسرت دنیا در کوره های آجر پزی جنوب تهران ؛ رضا صادقی عاشقانه هایش را با کودکان کار تقسیم کرد / قسمت نهم ویژه برنامه بگو سیب تی وی پلاس

  • پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

    پیشنهادهای غیراخلاقی در پشت پرده سینما داد خانم بازیگر را درآورد: برای مهناز افشار و ترانه علیدوستی که سوپراستار هستند مشکلی پیش نمیاد/قسمت اول گفت و گوی جنجالی پرستو صالحی را در کانال تلویزیون دنبال کنید

  • خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

    خطرناک ترین مهمان احسان علیخانی که باعث شوک خودش شد + فیلم

  • پلاس پلاس پلاس...
    ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 20:25

    آبروریزی پزشک ایرانی در انگلستان؛ آزار و اذیت منشی جوان توسط پزشک ایرانی جنجال ساز شد

    دکتر ایرانی که پس از تولد در ایران به انگلستان مهاجرت کرده و در منچستر مشغول به تحصیل و کار بوده ازسوی منشی‌اش متهم به تلاش برای آزار و اذیت شده است.

    منشی دکتردر شکایتش گفته، این پزشک بارها مقابل بیماران او را با الفاظ بدی چون «سوسک» و… صدا زده است.»

    این پزشک ایرانی به «هیتلر کوچک» شهرت یافته است، چراکه همچون هیتلر با اطرافیان خود رفتار بسیار خشن و تندی داشته است.

    درحال حاضرتحقیقات تخصصی درباره اتهامات وارده به این جراح ایرانی مقیم انگلیس ادامه دارد.

    پلاس پلاس پلاس...
    ما را در سایت پلاس پلاس پلاس دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 20:25

    خبرنامه

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :